Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een kamer reserveren?

Gebruik de reserveringsmodule op de homepage om een kamer te reserveren.

Reserveren is alleen online mogelijk en de reservering dient altijd vooraf betaald te worden.

Hoe kan ik te weten komen of er kamers beschikbaar zijn?

Gebruik de reserveringsmodule op de homepage om te weten te komen of er kamers beschikbaar zijn op de gewenste data en om te reserveren.

Het reserveringsgedeelte van onze website is ontworpen om alleen de kamers aan te bieden die wij beschikbaar hebben op de gekozen verblijfsdata. Wanneer het hotel volgeboekt is op de data die je hebt gekozen, zullen er geen beschikbare kamers getoond worden. Je kunt het opnieuw proberen met andere verblijfsdata of met een ander aantal personen per kamer.

Hoe kan ik de prijzen van de kamers te weten komen?

Om de prijzen te weten te komen die gelden voor de kamers in ons hotel, kun je de gewenste verblijfsdata ingeven in de reserveringsmodule op de homepage. De beste beschikbare prijs zal worden aangegeven in de lijst met beschikbare kamers. Je krijgt bij je boeking via onze website gegarandeerd altijd de beste prijs!

Welke extra kosten worden er nog in rekening gebracht?

Behalve de kosten voor de kamer en eventuele extra's, zoals ontbijt of parkeren, wordt er ook nog toeristenbelasting in rekening gebracht, € 5,35 per persoon per nacht (13 jaar en ouder).

Hoeveel kamers en overnachtingen kan ik in één keer reserveren via internet?

Je kunt meerdere kamers tegelijk reserveren. Indien je meerdere overnachtingen voor verschillende data wilt reserveren, moet je daarvoor een nieuwe reservering maken.

Wat is de minimum leeftijd om te kunnen reserveren?

Om bij ons te kunnen reserveren, dient de hoofdgast minimaal 18 jaar of ouder te zijn.

Tot wanneer kan ik reserveren via internet?

Je kunt op elk gewenst moment een reservering maken via internet, zelfs voor dezelfde dag. Indien je ná 18.00 uur voor dezelfde avond een reservering maakt, dien je wel vóór 22.00 uur in te checken!

Kan er op verzoek een extra bed of babybed worden geplaatst?

Helaas kan er geen extra bed en geen baby bed worden geplaatst.

Mogen kinderen tot 6 jaar bij hun ouders in de bestaande bedding verblijven?

Helaas is dit niet mogelijk. Per kamer mogen maximaal 2 personen verblijven.

Wat moet ik doen om mijn reservering te wijzigen of te annuleren?

In het geval van een online reservering kun je deze ook online wijzigen of annuleren, mits voldaan wordt aan de annuleringsvoorwaarden.
In andere gevallen, of als het online niet lukt, kun je het beste even contact met ons opnemen, door ons een bericht te sturen. Houd je reserveringsnummer bij de hand.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Bij annulering tot 1 dag vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht. Bij annulering daarna of indien je niet komt opdagen (no-show) wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?

Op alle reserveringen zijn de Uniforme Voorwaarden van de Horeca (UVH) van toepassing.

Heb ik een creditcard nodig voor het maken van een online reservering?

Nee, je kunt ook online betalen met iDeal.

Heb je geen creditcard en geen mogelijkheid om met iDeal vooraf te betalen, dan kun je helaas geen reservering maken, ook niet telefonisch.

Wordt het verschuldigde bedrag direct van mijn creditcard afgeschreven?

Wanneer je online een reservering maakt via deze website wordt het verschuldigde bedrag direct van jouw creditcard afgeschreven.

Welke betalingsmogelijkheden worden geaccepteerd?

Wij accepteren betaling per iDeal, PIN, Maestro, Visacard, Mastercard en American Express.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.

Hoe laat kan ik inchecken en hoe laat moet ik de kamer weer verlaten?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur op de dag van aankomst. Vroeger inchecken is alleen mogelijk indien de kamer reeds eerder beschikbaar is. Dit kunnen wij echter niet garanderen. Wanneer de kamer nog niet beschikbaar is, kun je je koffers en tassen achterlaten in onze bagagekamer.

Gasten die na 21.30 uur denken aan te komen worden vriendelijk verzocht het hotel hiervan van te voren op de hoogte te stellen.

Op de dag van vertrek moet je de kamer uiterlijk om 12.00 uur verlaten hebben. Wil je langer van de kamer gebruik maken? Dat kan, door een extra nacht bij te boeken, indien beschikbaar.

Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?

Gevonden voorwerpen worden maximaal 3 maanden in onze opslag bewaard. Na deze tijd kunnen wij niet garanderen dat de voorwerpen nog aanwezig zijn.

Vanwege de hygiëne worden de volgende voorwerpen niet bewaard:

  • Ondergoed en sokken
  • Eet- of drinkwaar
  • Verzorgingsproducten

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Klachten over de kamer, het ontbijt, het personeel of onze service kun je het beste direct in het hotel melden. Op dat moment kunnen wij jouw klacht zo goed mogelijk proberen op te lossen. Indien je toch nog achteraf jouw klacht aan ons wilt doorgeven, stuur deze dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Jouw klacht wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen en je ontvangt van ons een reactie.

Contact

  •   Laan van Meerdervoort 96
         2517 AR Den Haag
  •   070 3114 000
  •   070 3114 001
  •   Stuur ons een bericht
  • KvK: 51643774

    Openingstijden receptie:
    dagelijks 07:00 - 23:00

Onze keurmerken


Court Garden Hotel